+420 731 235 925 zdenka@pravaja.cz
Pro ženy vyvinuto ženou Doprava zdarma nad 1 500 Kč 0 produktů

Běh v zimě může být skvělým posílením imunity. Přesto trénování a běh v chladném počasí má svá specifika a je vhodné se na to připravit.

  • Protažení. Před během tělo protáhněte a zahřejte několika výskoky, abyste předešly úrazům.
  • Vybírejte oblečení. Nikdy nejde o špatné počasí, jako spíše o špatné oblečení. Navlečte se do několika vrstev. Lépe sundávat vrstvy, nežli promrznout. Nezapomeňte na ruce a hlavu.
  • Hlídejte si dech. Nejlépe dýchat nosem, vzduch má čas se před vstupem do plic zahřát. Pokud běh takto neudýcháte, zvolněte nebo mějte šálu před ústy.
  • Tekutiny. Pití je při zimním běhu extra důležité. Jestli chcete běhat delší trasy, mějte u sebe pití.
  • Návrat do tepla. Po běhu chvíli zůstaňte venku, nechte tělo zklidnit, protáhněte se až v teple. V zimě svaly rychle prochladnout, není dobré ukončit trénink intenzivně a rychle. Je důležité poslední část dojít krokem a protahování dokončit již v teple domova s teplým čajem.

Imunitní systém je třeba podporovat po celý rok, ale v chladném období ještě více. Několik porcí ovoce a zeleniny v průběhu dne a vyvážená strava plná vitaminů/minerálů/olejů by měla být samozřejmostí, pokud chcete být v top formě :-)

Pin It on Pinterest

Share This

NAŠE ZPRÁVY SI ZAMILUJETE