+420 731 235 925 zdenka@pravaja.cz
Pro ženy vyvinuto ženou Doprava zdarma nad 1 500 Kč 0 produktů

HORNÍ ČÁST STEHEN

Tento cvik posiluje i zadeček, ale nejvíce se zaměřuje na horní část stehen. Důležité je mít nohy od sebe maximálně v šířce boků a špičky rovně dopředu. Můžete cvičit se závažím v rukou i s tyčí nebo bez závaží dle vašich individuálních potřeb. Nicméně jde o velký sval, zaváží se bát nemusíte. Je třeba si hlídat záda, musí být neustále rovná.

ZADEČEK

Je mnoho cviků na zadeček, většinou jsou poměrně dynamické, tedy zabírá se při nich další partie. Tento cvik je úžasný v tom, že isolovaně posiluje pouze zadeček, tedy všechna energie jde pouze na tvarování této partie.

RAMENA

Krásně tvarované paže jsou na ženách přitažlivé, už jen proto, že opticky zeštíhlují pas. Když se tvaruje tělo, ideálně byste měly cvičit co nejvíce zadeček, aby se hezky zakulatil a právě ramena, která podpoří optický obraz vosího pasu.

PAŽE ZADNÍ STRANA

Tento cvik je primárně zaměřen na povislé paže, ale posiluje se při něm souběžně i zadeček. Není nutné mít pod rukama podstavec.

STEHNA NAD KOLENY

Toto je dynamický cvik, zabírá vícero svalů, zadeček, stehna celkově, naším cílem je především část nad koleny, která je mnohdy opomíjena. Když žena necvičí, svaly ochabují a nad koleny se s věkem kůže začíná krabatit.

STEHNA VNITŘNÍ

Svaly na vnitřních stehnech mívají ženy slabší, pokud nesportují od mládí nebo intenzivně v pozdějším věku. Posilování této partie by nemělo chybět v žádné sestavě. Tento cvik je méně dynamický, soustředíme se zde isolovaně na svaly vnitřních stehen.

BŘICHO

Relativně dynamický cvik, velmi efektivní, krásně se posiluje i horní část těla.

BŘICHO

Pokud chcete mít krásně tvarované bříško, je nutné  cvičit ze všech možných úhlů.

Vždy je správné cvičit dle vlastních možností, ale jakýmsi vodítkem může být následující doporučení. Každý cvik opakovat 12x a celou sestavu alespoň 2x (2 kola). Záleží na celkovém týdenním plánu, nelze cokoliv přesně doporučovat bez znalosti všech aktivit.  Sestavu si můžete i rozdělit na dva dny a cvičit po 3 až 4 kolech.

Pin It on Pinterest

Share This

NAŠE ZPRÁVY SI ZAMILUJETE