+420 731 235 925 zdenka@pravaja.cz
Pro ženy vyvinuto ženou Doprava zdarma nad 1 500 Kč 0 produktů

Sebevědomí v jakémkoliv věku.

Intenzivní sestava s cílem rozpumpovat metabolismus, spálit kalorie a tvarovat tělo. Žádná dieta Vám neudělá krásné tělo, musíte jednoduše máknout :-) Zkuste to s námi, toto je jen zahřívací kolo :-)

Vejdete se do půlhodinky, doporučujeme dvakrát v týdnu, mezi tréninky jeden den přestávku, ideálně přidat jeden den jinou aktivitu: běh, plavání, házená, brusle, rychlá chůze, kolo, hra s dětmi… Sestava se skládá z 5 bloků: 1. a 3. v rychlejším tempu, 2. a 4. posilovací, 5. je protahovaní. Kde je uvedeno rozmezí, jděte dle individuálních schopností, začátečníci dělají poloviční dávky, ale vychází vždy z těch nižších hodnot. Kde je uvedeno závaží, opět rozmezí dle individuálních schopností, začátečníci bez zátěže. Sestava se opakuje 2 x – protahování 1 x na závěr.

Panák / rychlé tempo

 Zpevnit střed těla – 50x

Běh na zemi / rychlé tempo

Pevná, rovná záda, neprohýbat se / 25 – 50 x

Výpady napříč / posilovací

Po každém výpadu se vracíte do původní polohy ve stoje / 15-25 x každá strana / Zdatnější mohou mít závaží v ruce 3-6kg.

Výpady bokem / posilovací

Po každém výpadu se vracíte do původní polohy ve stoje / 15-25 x každá strana / Zdatnější mohou mít závaží v ruce 3-6kg.

Dřepy do výskoku / rychlé tempo

Zpevnit střed těla / 15-30 x

Dřepy s koleny do výšky / rychlé tempo

Kolena co nejvýš / 15-30 x

Statický klik / posilovací

Můžete střídavě zdvihat jednu nohu / pevná záda / 30-60 sekund.

Krabí klik / posilovací

Pevná záda, prohýbat se jen přirozeně k dokončení pohybu, ruce stále natažené /10-15 x každá strana

Protažení

Paže tlačit co nejvíce dozadu / 5 x

Protažení

Pozici držte a počítejte do 5 na každé straně

Protažení

Pozici držte a počítejte do 5 na každé straně

Protažení

Snažte se hlavu dostat co nejblíže k nataženým nohám 3 x a chvíli držte

Pin It on Pinterest

Share This

NAŠE ZPRÁVY SI ZAMILUJETE