+420 731 235 925 zdenka@pravaja.cz
Pro ženy vyvinuto ženou Doprava zdarma nad 1 500 Kč 0 produktů

7 porcí ovoce a zeleniny denně údajně snižuje naše riziko dřívějšího úmrtí o 42 %. To už asi stojí za takovou konzumaci. Když se ale podíváme kolem, tak takových lidí, kterým se toto daří, asi moc není. Maminky jsou většinou rády, když se jim podaří do svých ratolestí dostat 2 porce denně!

Polévky jsou naší odpovědí, jak se dobře najíst a současně získat ohromné množství živin, které nám ve stravě chybí. Polévka může být tak napěchovaná, že plně nahradí druhý, či hlavní chod. Je to hra s časem. Kdo má stíhat neustále krájet tolik zeleniny a ještě připravovat další chod? Na druhou stranu večeřet samotné chleby,  to nám místo vitality přinese leda zácpu. Polévky navíc v lednici dobře vydrží do druhého dne, tedy ušetříme další čas.

Pokud svoje děti naučíte na takové polévky, tak je to velké vítězství, minimálně z nutričního pohledu :-) Jsou to kotlíky absolutní síly por náš organismus, tedy pokud do nich budete přidávat hodně: mrkve, celeru, kapusty, brokolice, cibule, česneku a celeru. Tento výčet je základ, k tomu můžete přidávat i jiné úžasné druhy zeleniny, ale základ by měl skutečně figurovat v každodenním jídelníčku.

Doporučujeme zeleninu osmahnout na oleji, nechat to vše zkaramelizovat, to dodá polévce úžasnou chuť a pohrejte si s kořením, nešetřte s červenou paprikou, přidejte curry apod. Do vývaru přidejte rýži a quinou, kdo chce, může přidat kuřecí maso a vůbec není třeba takovou polévku složitě zahušťovat. K tomu pro ty hladovější čerstvé pečivo a máte vyřešeny minimálně 3 porce zeleniny :-) My si den bez takové polévky ani nedovedeme představit…

 

Pin It on Pinterest

Share This

NAŠE ZPRÁVY SI ZAMILUJETE